رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اعلام خسارات منازل مسکونی آسیب‌دیده بوشهر پس از ارزیابی اولیه| اعزام اکیب‌های ارزیابی به منطقه

20:00 - 17 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۱۴۸۸
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: آبگرفتگی‌ها در برخی از بخش‌ها از جمله دشتسان باعث ایجاد خسارت و تخریب دیوار‌های منازل مسکونی و واحد‌های تجاری مردم شده است.

حمید حیدری بریدی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص آخرین وضعیت منازل مسکونی سیل زده استان بوشهر اظهار کرد:بارش‌های اخیر در استان‌های جنوبی اخیر باعث آبگرفتگی بسیاری از معابر در استان بوشهر شد.

وی افزود: آبگرفتگی‌ها در برخی از بخش‌ها باعث ایجاد خسارت و تخریب دیوار‌های منازل مسکونی و واحد‌های تجاری مردم شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با اشاره به اعزام اکیپ‌های ارزیابی به منطقه گفت: ۱۵ نفر از اکیپ فنی تخصصی کارشناسان بنیاد مسکن برای ارزیابی در منطقه حضور پیدا کردند تا برآورد‌های اولیه از میزان خسارت منازل مسکونی انجام شود و به محض ارزیابی اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

حیدری بریدی در خصوص شهر‌ها و روستا‌های آسیب دیده از بارش‌های اخیر گفت: ۴ بخش از شهرستان دشتستان به دلیل آنکه بیشترین بارش‌ها مربوط به این منطقه بوده است دچار آسیب شدند، اما در حال حاضر به دلیل فروکش کردن آب شرایط به حال عادی بازگشته است.

شهر‌های سعدآباد، آب پخش، شبانکاره و برازجان نیز در پی بارش‌های اخیر و آب گرفتکی‌ها دچار خسارت شدند

وی در ادامه افزود: شهر‌های سعدآباد، آب پخش، شبانکاره و برازجان نیز در پی بارش‌های اخیر و آب گرفتکی‌ها دچار خسارت شدند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر تاکید کرد: بنیاد مسکن در حوادثی از قبیل سیل پس از فروکش مردن آب و عادی شدن شرایط کار کارشناسی در مناطق آسیب دیده را آغاز خواهد کرد.

بارش‌های شدید روز یکشنبه در استان بوشهر باعث جاری شدن سیلاب، طغیان رودخانه‌ها، آبگرفتگی، و خسارت به تاسیسات منازل مسکونی، تجاری، زیربنایی و بخش کشاورزی شد و در این بین ۲ نفر بر اثر سیل و ریزش آوار در شهرستان دشتستان جان خود را از دست دادند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *